söndag 2 december 2012

Biggest Loser Gurkans style



Tiden har gått fort och mörkret har fallit över Håsjö samt snö. Därför är det perfekt att köra igång med Gurkan och Kalas Kulans andra säsong! KK har fått det nya smeknamnet SnutteBullen, hans mål är att bli av med det farliga bukfettet, får mer energi och få bättre självförtroende. Han har bett mig om hjälp. Jag kommer att peppa honom, få ett slut på ursäkter och bort förklaringar.

Schemat kommer att se ut så här: SnutteBullen kommmer att få följa med mig på mina morgonrutiner, vi kommer att anpassa träningen en gnutta. All träning ska vara klar innan han åker till jobbet. När SnutteBullen kommer hem kommer vi jobba vidare med påbörjade projekten.Varje Lördag kommer vi också ha en rolig aktivitet då SnutteBullen lämnar sitt gamla jag och tar ett nytt kliv till det nya livet.

SnutteBullens resa kommer hållas uppdaterad här på min blogg. 

3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Å så härligt jag fick ett riktigt gott skratt :))) Underbart fast jag skulle nog också platsa i programmet ..

Blenda Elby sa...

Hahaha! =D

Lina sa...

:))))