söndag 6 januari 2013

5 Januari

Richard delade denna på fb, helt grymt!!!! 
Ni får akta kycklingbenen i april, tror jag måste ta med mig en bulldoser hem.

Det rullar det på som vanligt här på farmen men stor och liten har åkt hem, Pånnin och Locomotion. Känns lite tomt i hagen. Blev en galopp på ridbanan igår med Flicka. I veckan körde hon en ny grej: virveln men igår blev det inget sånt, tack. Galopperade lite och det var ett tag sedan vi gjorde det på ridbanan, förutom headbangs så gick det väldigt bra. 

Packningen är så gott som klar, tåget går 18:00 imorgon till Arlanda. Inga nerver än men de kommer nog snart. Hoppas resan går enklare denna gång, sist var den inte sådär super:

4 kommentarer:

Elisabeth sa...

Önskar dig en härlig tid "over there"!
Om du träffar Dave Ellis så får du ge honom en kram från mig. Jag vet Texas är stort men man vet ju aldrig :) Kram och många välgångsönskningar till dig från mig.

Frida sa...

Jag önskar du för en kanonvistelse också! Väldigt coolt att du far iväg på äventyr tycker jag!

Frida sa...

Jag önskar du för en kanonvistelse också! Väldigt coolt att du far iväg på äventyr tycker jag!

Blenda Elby sa...

Grattis och lycka till och välgångönskningar!!!!