måndag 4 mars 2013

Ocala 2 Mars

Det är tufft i show business, både jag och Garden var slut.

Åkte med tjejerna iväg med Paris och Garden, filmning stod på schemat.

Transportresan gick bra och var inte så lång.

När vi blev presenterade för film-teamet så hände en rolig grej. Jag hade lite "ska bara" att avsluta så jag kom lite efter de andra. När jag väl skakade hand med Steve och sa mitt namn tittade han på mig en stund och sa att vi hade träffats förut.

Berätta för honom att det hade vi inte, att jag inte var härifrån. Då undrade han vart och när jag sa Sverige så var han helt säker på att han hade jobbat i FL med en tjej som hette Lina och kom från Sverige.

Jag- nej nej nej och gick därifrån och sedan kom jag på vad han snackade om... Connect! Både Steve och jag garvade när jag erkände.

En liten del av klippet med mig och min mor kommer ut i April.