torsdag 14 mars 2013

Granbury 13 Mars

Dagen gick fort förbi. Packat ur trailern, ridit Pinky och Ben. Jobbat med min update, försöka få ut allt bra på papper och det var lättare än vad jag trodde att det skulle bli!

Varm dag i TX men inte riktigt som FL. Åkte till Ls granne där Jordan är. Även där fick jag sitta upp på häst. Det var stoet som jag red för någon månad sedan, hade inte blivit riden sen dess. Managern undrade hur det hade gått, om jag blivit avbockad. Trots olika språk och redskap så gick det väldigt bra.  Hon var duktig lilla tjejen och fick såklart cookies när vi var klara!

Tar inte vilka cookies som helst heller. Försökte ge henne en godis med smak av äpple som jag själv hade i fickan men då rynkade hon bara på näsan. Lannie har ett par speciella som jag själv var nära på att smaka, Robert vill att jag tar med mig massor hem!

1 kommentar:

Åsa Dalpraktiken sa...

Då har hon ju inte smakat Lobs ;-)