torsdag 7 mars 2013

Ocala 8 Mars

http://katarinaaberg.blogspot.com/
Kolla in Katarinas blogg, där finns intressant information till alla hästägare.

Imorse åkte tjejerna och Barwick iväg, tävling i helgen. Jag har blivit förkyld och stannat hemma med min roomie Lauren. Inget hästande för mig idag men har haft spindelkrig!

Nog den värsta sorten jag har sett i mitt liv, no kidding- Svart, hårig, gröna ögon och kvick...

Den var på mig och divan Coco när vi satt ute. Fick försvara vår Space men efter att ha bytt stol ett antal gånger (lyssnade inte på driving) slutade det med att vi flydde in. Hoppas på att Coco hade det mesta av drawn men har en känsla av att den håriga, grönögda varelsen kommer komma tillbaka ikväll i vår trailer..

2 kommentarer:

Åsa Dalpraktiken sa...

Första "farliga" djuret du ser på drygt 2 månader?

Elisabeth sa...

Sympatiförkylning med mamma :) Hoppas den är snabbt övergående.